KEMALANGAN KERETA DI HADAPAN SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SERI BEDENA

0

Kemalangan yang berlaku di hadapan Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Bedena pada pukul 6.00 petang tadi. Kemalangan ini melibatkan sebuah kereta Proton Exora yang datang daripada Bagan Datuk menuju ke Simpang Lima , Sungai Besar.
Semasa kejadian , seramai 3 orang wanita dewasa dan seorang bayi berada dalam kenderaan tersebut. Pemandu kereta tersebut (wanita muda) dan bayinya (berusia dalam lingkungan 6 bulan) tidak mengalami kecederaan manakala nenek dan ibu pemandu cedera ringan dan telah dikejarkan ke hospital.
 
———————————————————————
 
Jawatankuasa Bertindak Jalan Persekutuan FR5 menyeru kepada seluruh pengguna Jalan Persekutuan FR5 terutama penduduk di sepanjang jajaran bermula dari Tanjong Karang hingga Hutan Melintang untuk bersama-sama kami membangkitkan isu keselamatan pengguna jalan ini dengan :
 
•melaporkan segala kemalangan yang berlaku di sepanjang jajaran ini .
•melaporkan sebarang ketidakselesaan dan kecuaian kontraktor dalam menguruskan aspek keselamatan pengguna FR5
•menjadi mata dan telinga kami dengan melaporkan segala jenis perkara berkaitan projek ini.
Jawatankuasa Bertindak Jalan Persekutuan FR5 berharap supaya setiap pengguna jalan FR5 supaya lebih berhati-hati dan mematuhi segala arahan lalulintas yang ditetapkan.
 
Kami komited untuk perjuangkan nasib pengguna jalan raya Jalan Persekutuan FR5. Sila whatsapp sebarang kemalangan dan laporan kecuaian pihak kontraktor dalam menyediakan Jalan Raya yang selamat untuk pengguna di talian 019-727 4796.
 
JAWATANKUASA BERTINDAK JALAN PERSEKUTUAN FR5
 

 





Catat Ulasan

0Ulasan
Catat Ulasan (0)